tjugoåttondearpril

God morgon!

Vaknade kl sex imorse och bestämde mig för att ta en långpromenad, vilken underbart skön start på dagen!

Igår köpte jag en jeanskjol, jag är så nöjd! Jag har letat över hela birsta/sundsvall/internet efter en snygg jenaskjol, men inte hittat någon, så jag smet in på erikshjälpen igår och där hittade jag en kjol som såg ut precis som jag tänkt mig, den passade perfekt och kostade bara 33 kr! Det ni!
Jag försökte ta en bild på kjolen igår men jag har ännu ingen såndär bra helkroppsspegel...

Idag finns det att göra för den som orkar.
Jag ska:
  • In och prata med chefen på mitt nya jobb. (börjar på måndag)
  • Lämna papper på arbetsförmedlingen.
  • Fixa matlåda och lämna på karlns jobb, glömde ju göra det igår.
  • Handla
  • ringa telia
  • lämna böcker på biblioteket
  • dammsuga
  • boka tvätt-tid
  • och förmodeligen en jävla massa annat som jag redan har glömt...
Bäst man sätter fart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0